Padleopplevelser
Ditt Padlemagasin

Din annonse her!

Kajakknetts Møtested/forum
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
Sv:Sebird designs Expedition - setebytte (1 viser)
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar

EMNE: Sv:Sebird designs Expedition - setebytte

drakool ()
Klikk her for å se brukerens profil
Sebird designs Expedition - setebytte 06/08/2009 10:43  
I vår kjøpte jeg min andre havkajakk - seabird designs. Etter en del padling må jeg si at jeg elsker vekten (karbon/kevlar) farten og retningsstabiliteten på denne båten.

Men den er bare ikke helt bygget for min kropp.. Blir veldig sliten i ræva etter bare en times tid, og hvis jeg plasserer lårene under støttene, blir det en unaturlig stilling, litt nærmere spagaten enn hva jeg foretrekker som hvilestilling.
Det siste kan jeg leve med, men jeg tenker på å bytte setet - min andre båt er en Wilderness systems Tsunami 145. Disse har Phase 3- seter (mener jeg å huske) dette setet kan jeg sitte i evigheter uten å bli sliten/smerter.

- Noen som har erfaring med et slikt setebytte?
- Noen som vet om en butikk med verksted som kan fikse dette?
- Hvorfor har Seabird valgt en ryggstøtte med borrelås? Legger jeg litt vekt på, går denne opp uansett.

Ellers må jeg si at jeg anbefaler SDE, men prøv den gjerne først.

Padlehilsen en som for øvrig heller skulle sittet i et hvilket som helst kajakksete nå enn kontorstolen.
Please note, although no boardcode and smiley buttons are shown, they are still useable
  Reply Quote
Bjørn ()
Sv:Sebird designs Expedition - setebytte 09/11/2009 23:57  
Hei, jeg kjøper gjerne setet ditt dersom det er et glassfibersete i seaBird kajakken din. Send meg en melding på 41508046

Mvh
BTS

xxxxxxxxxxxxxx

drakool skrev:
I vår kjøpte jeg min andre havkajakk - seabird designs. Etter en del padling må jeg si at jeg elsker vekten (karbon/kevlar) farten og retningsstabiliteten på denne båten.

Men den er bare ikke helt bygget for min kropp.. Blir veldig sliten i ræva etter bare en times tid, og hvis jeg plasserer lårene under støttene, blir det en unaturlig stilling, litt nærmere spagaten enn hva jeg foretrekker som hvilestilling.
Det siste kan jeg leve med, men jeg tenker på å bytte setet - min andre båt er en Wilderness systems Tsunami 145. Disse har Phase 3- seter (mener jeg å huske) dette setet kan jeg sitte i evigheter uten å bli sliten/smerter.

- Noen som har erfaring med et slikt setebytte?
- Noen som vet om en butikk med verksted som kan fikse dette?
- Hvorfor har Seabird valgt en ryggstøtte med borrelås? Legger jeg litt vekt på, går denne opp uansett.

Ellers må jeg si at jeg anbefaler SDE, men prøv den gjerne først.

Padlehilsen en som for øvrig heller skulle sittet i et hvilket som helst kajakksete nå enn kontorstolen.
Please note, although no boardcode and smiley buttons are shown, they are still useable
  Reply Quote
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
© Copyright 2007 Best of Joomla, Script: FireBoardfå nye innlegg direkte til ditt skrivebord